۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۵۷۲۳۹۹

فضای مجازی | نا زیبایی کلام

چرا باید وقتی آقای روحانی به کولی بازی های ترامپ اعتراض می کند و جواب تهدید را با تهدید می دهد، به یک عده بر بخورد!؟
محمد ایمانی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیل‌گر، طی یادداشتی در کانال سروش نوشت: صادق زیباکلام گفته: انتقاد روحانی از آمریکا (ترامپ)، خانم موگرینی را ناراحت می‌کند. او می گوید "قطعا به همان اندازه که ممکن است اصلاح‌طلبان از مواضع اخیر رییس‌جمهور ناراحت شوند، فرانسوی‌ها و آلمانی‌ها و خانم موگرینی نیز به همان اندازه از موضع‌گیری آقای روحانی ناراحت و ناامید می‌شوند".

سوال: خانم موگرینی آمریکایی است؟ یا اصلاح طلبان، با ترامپ قوم و خویشی دارند؟ چرا باید وقتی آقای روحانی به کولی بازی های ترامپ اعتراض می کند و جواب تهدید را با تهدید می دهد، به خانم موگرینی و اصلاح طلبان بر بخورد؟ مگر آنها گماشته ترامپ هستند؟ چرا وقتی دولت آمریکا سرتا پای برجام را یک جا شست و زیرپا گذاشت، به خانم موگرینی بر نخورد؟

چرا اروپایی ها حتی یک بیانیه معمولی در اعتراض به عهدشکنی آمریکا خطاب به شورای امنیت ندادند؟ اگر زیباکلام ها حتی سر برجام -که در داخل، دفاع ناموسی از آن  می کردند- به گستاخی ترامپ و بی اعتنایی اروپا اعتراض نکنند، دیگر به چه چیزی اعتقاد دارند و پای کدام ارزش و اعتبار و حیثیت می ایستند؟/۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات